Beleid - Jaarverslag

logo ANBI_FCStichting-Hogar is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en u kunt gebruikmaken van bepaalde belastingvoordelen bij schenken/doneren.

Uw unieke internet adres http://www.stichting-hogar.nl
Naam Stichting "Stichting HOGAR"
RSIN nummer  816720800
Adres Dreef 2
Postcode 1735 HL
Plaats 't Veld
Land Nederland
KvK-nummer 41118323

Beleid

Doelstelling

Kernprincipes en doelen: “Het bevorderen, verlenen en uitvoeren van projecthulp in Colombia met betrekking tot kansarme en hulpbehoevende kinderen”

Beleidsplan Download

Bestuurders

voorzitter Hans Kersten
penningmeester Karel van den Berg
secretaris Aralt Brilman
bestuurslid Frank Pauli
pr/communicatie Arjan Parie
 Bestuurleden

Beloningsbeleid

Stichting Hogar kent geen beloningsbeleid omdat alle werkzaamheden op vrijwillige basis worden verricht.

Recente acitiviteiten

Onze projecten

Financiële rapportage

Stichting-Hogar is niet-commercieel, en onafhankelijk dankzij uw steun. We rekenen op u.

Hogar beschikt over een ANBI-status
ANBI-logo