Home word donateur
wordt donateur
Maaltijden-actie

Een kind, een maaltijd, een plek op school!

Voor maar € 17,50 schenkt u een maand lang een maaltijd aan een kind op school.

Een maaltijd per dag is erg belangrijk voor kinderen

De maaltijd is erg belangrijk voor een kind om naar school te kunnen gaan. Hun ouders hebben vaak geen geld hiervoor en laten daarom hun kinderen thuis! Stichting Hogar sponsort ruim 2500 kinderen in Colombia zodat zij naar school kunnen, te eten krijgen, een opleiding volgen en een toekomst kunnen opbouwen. De maaltijden worden op school bereid en zorgen voor een veilige plek, plezier en energie om geconcentreerd te kunnen leren.

Maak € 17,50 over op rekeningnr.
NL14 INGB 0009 5617 37
t.n.v. Hogarnieuws, Apeldoorn
o.v.v. ‘MAALTIJD’

Met onderstaande button kunt u veilig en eenvoudig met IDEAL uw MAALTIJDGELD voldoen à € 17,50. Via TargetPay kunt u uw bedrag wijzigen indien u meerdere maaltijden wilt doneren. U wordt doorverwezen naar uw eigen bank naar keuze om veilig uw betaling af te ronden.

Schooltassenactie

Een kind, een tas, een toekomst!

web tassenactie kinderenvrijst

Stichting Hogar sponsort ruim 2500 kinderen in Colombia zodat zij naar school kunnen, een opleiding kunnen volgen en een toekomst kunnen opbouwen.
De tassen met inhoud worden in Colombia ingekocht!

Maak € 17,50 over op rekeningnr.
NL14 INGB 0009 5617 37
t.n.v. Hogarnieuws, Apeldoorn
o.v.v. ‘SCHOOLTAS’

Met onderstaande button kunt u veilig en eenvoudig met IDEAL uw TASSENGELD voldoen à € 17,50 per stuk. Via TargetPay kunt u uw bedrag wijzigen indien u meerdere tassen wilt doneren. U wordt doorverwezen naar uw eigen bank naar keuze om veilig uw betaling af te ronden.

Wordt donateur

Uw steun komt terecht bij de kinderen!

Uw steun is hard nodig. Dankzij uw bijdrage kunnen kinderen en ouderen opgroeien en verblijven in een veilige en warme omgeving. Kunnen ze onbezorgd spelen en wonen. En naar school gaan.

Word vandaag nog donateur en stort uw bedrag op NL53INGB0000157855. (om kosten te besparen hebben we de machtigingsformulieren stopgezet). U kunt met IDEAL of met de Paypaldonatiemodule betalen aan de rechter kant.

Namens de kinderen alvast hartelijk bedankt!

Met onderstaande button kunt u veilig en eenvoudig met IDEAL uw donatie voldoen. Via TargetPay kunt u uw bedrag zelf wijzigen en wordt u doorverwezen naar uw eigen bank naar keuze om veilig uw betaling af te ronden.

Wanneer u donateur wordt, nemen wij uw gegevens op in ons relatiebestand. Dan kunnen wij u op de hoogte houden over onze activiteiten. Uiteraard gaan we vertrouwelijk om met uw gegevens. Hebt u toch bezwaar tegen het gebruik ervan, dan kunt u dit schriftelijk melden aan Stichting-Hogar, 1735 HK 't Veld, of mail ons: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
.