Home Het HogarNieuws
okt30

Een abonnement op het HogarNieuws

U kunt abonnee worden van HOGARnieuws voor maar € 15,- per jaar. U wordt 2 keer per jaar middels het magazine op de hoogte gehouden van de voortgang van alle bestaande projecten en de financiële kant ervan. Niet alleen in beeld, maar ook in geschrift wordt gedetailleerd weergegeven hoe alles ervoor staat en wat er precies dat jaar gedoneerd is.

Het abonnementsgeld dient per vooruitbetaling te worden voldaan.
Abonnementen gelden tot wederopzegging en worden zonder tegenbericht automatisch verlengd. Het abonnement is geldig voor een kalenderjaar, dat wil zeggen van januari tot en met december. Opzeggingen dienen daarom schriftelijk vóór 1 december ontvangen te zijn.

Aanmeldingen die op een willekeurig moment in een lopend jaar worden ontvangen, betalen het aantal nog te verschijnen uitgaven van het HOGARnieuws. In januari daaropvolgend vindt de betaling plaats voor het komende jaar.
De redactie moet de ingezonden kopij soms inkorten of enigszins redigeren.