Home DOE MEE!!! Groene Stadsfestival in Alkmaar

Groene Stadsfestival in Alkmaar

Duurzame projecthulp in Colombia

Groene Stadsfestival in Alkmaar

Op zondag 1 juni was het Groene Stadsfestival in Alkmaar. Dat festival stond in het teken van duurzaamheid. De activiteiten van Hogar sluiten goed aan bij dit onderwerp: “Door het leveren duurzame projecthulp zijn we in staat kwaliteit aan het leven van kansarme kinderen te geven”.

Hogar was daarom al vroeg en gedurende de gehele dag vertegenwoordigd dichtbij de toren van de Grote Kerk in het hartje van Alkmaar.

We troffen het met het “marktweer”. Ondanks de frisse wind kleurde het zonlicht de kraam nog eens extra op. De kraam was geheel in Colombiaanse stijl ingericht met allerlei promotiemateriaal voor jong en oud.

Met een snoepje in de mond nemen de kinderen kennis dat naar school gaan voor Colombiaanse kinderen niet vanzelfsprekend is en Hogar helpt door scholen te bouwen en deze met materiaal te ondersteunen. De ouders werd gevraagd om bij de school te informeren of Hogar in aanmerking kan komen bij een eerst komende inzamelingsactie op school. In dat geval bieden we aan de school te bezoeken om d.m.v. een les of een presentatie de activiteiten van Hogar toe te lichten

We hopen de komende weken reactie te krijgen op het contact en promotie materiaal dat verstrekt is.