Home DOE MEE!!! gedane acties

Stichting-Hogar kan het niet alleen. Vele enthousiaste vrijwilligers hebben zich al ingezet. Met onderstaande voorbeelden hopen we u te stimuleren om ook geld in te zamelen voor de projecthulp in Colombia.

juni30

Groene Stadsfestival in Alkmaar

Duurzame projecthulp in Colombia

Groene Stadsfestival in Alkmaar

Op zondag 1 juni was het Groene Stadsfestival in Alkmaar. Dat festival stond in het teken van duurzaamheid. De activiteiten van Hogar sluiten goed aan bij dit onderwerp: “Door het leveren duurzame projecthulp zijn we in staat kwaliteit aan het leven van kansarme kinderen te geven”.

okt10

Colombiadag in Apeldoorn

Elk jaar wordt in zorginstelling De Matenhof in Apeldoorn een themadag georganiseerd. Dit jaar werd besloten dat de themadag in het teken van Colombia zou staan. Doel was om wat geld in te zamelen voor het project ‘Hombres Hermanos’.

juni10

WK adoptiekids 2013

8 juni 2013. Het is een geweldige dag geweest voor de kinderen een feest van herkenning met al die kids uit hun eigen geboorte land. Er waren 412 kinderen uit 29 landen onder een strak blauwe lucht met een heerlijk zonnetje. En... ons project een bijdrage gekregen. WK adoptiekids, ouders en natuurlijk de voetballers, hartelijk dank namens voetbalclub La Tablaza, Medellin.

WK adoptiekids 2012 opbrengst voor Tablaza

wkadoptiekidsopgehaald € nnb

De eerste aftrap gebeurde door de heer Geerdes, loco-burgemeester en wethouder van sport van Houten. Ruim 300 kinderen uit 20 landen uit de gehele wereld streden om de felbegeerde bekers. 39 Teams kwamen in actie. De jongste deelnemer is 4 jaar. Het goede doel voor dit jaar is Hogarproject La Tablaza. Met dit project wordt geld ingezameld om voetbal voor de allerarmste jongeren in de leeftijd van 7-17 jaar van het plaatsje La Tablaza in Colombia mogelijk te maken. Meer hierover in het volgende HogarNieuwsnummer.

Zwemmen voor Jeison, Ulrike Bouw

zwemmenvoorjeisonopgehaald € 900

Er waren al gauw een aantal mensen, die mij wel wilden sponsoren. Alle bijdragen waren daarvoor welkom. Het kon per baan, per kilometer, voor de totale afstand….

Sponsorloop, 42km Rome, 2012, Freddy Mulder

42km freddymulderopgehaald € 210,98

Gisteren teruggekomen uit Rome en de marathon uitgelopen. Het was een zware maar erg mooie marathon. Ik heb snel last van de warmte en met 23 graden was het al snel duidelijk dat het tempo niet al te hoog kon liggen. Daarbij is het ook een erg heuvelachtig parcours met veel klimmetjes. De tijd was dus ondergeschikt maar daarom wel erg kunnen genieten van alle bezienswaardigheden en de ambiance.

Noa, 8 jaar, vrij markt Koninginnedag 2012

koninginnedagopgehaald € 24

Wat een prachtig resultaat van de 8-jarige Noa. Dank je wel namens de kinderen in Colombia!!!

Eieractie, Obs Dijkershoek te Holten

P1130526opgehaald € 800

OBS Dijkershoek te Holten, dank jullie wel voor dit mooie bedrag opgehaald met jullie eieractie.

Sponsorloop, 21km Hattem, 2011

dennisbrandwacht 400pxopgehaald € 225

Met een prachtige eindtijd heeft Dennis Brandwacht een mooi bedrag bijeengelopen voor Altos de Oriënte in Colombia. Dank voor je inspanning!

Fancy fair, de Driestam te Eindhoven, 2011

fancyfairopgehaald € 550

Op 16 april jl. was het weer zover. Op Basisschool de Driestam in Eindhoven werd weer een fancy fair georganiseerd met als thema Wereldkinderen. Hogar was één van de geselecteerde doelen. Een succesvolle en mooie dag die voor de projecten van Hogar bij het opmaken van de kas € 550 euro heeft opgebracht.