Home Artikelen

In dit hoofdstuk willen we graag artikelen plaatsen over ervaringen met betrekking tot adoptie, rootsreizen, vakantiereizen en alles wat verder te maken heeft met adoptie en het land Colombia. Wij vragen u dan ook ons hierbij te helpen en uw ervaringen met de lezers te delen. Herkenning in overeenkomstige situaties geven troost en steun en het meeleven/meelezen met uw reisverhalen brengt een ander weer terug naar hun eigen reis en heerlijke tijd in Colombia.

Inzenden kan onder uw eigen naam of anoniem.

Juan vertelt over turnen op hoog niveau

ik ben Juan en ik ben 11 jaar en ik wil jullie graag iets vertellen over mijn sport.
Ik doe sinds dat ik ongeveer 3 jaar was aan turnen. Eerst was ik bij een andere vereniging bij ons in het dorp maar daar waren alleen maar meisjes.
 Na 4 jaar ging ik naar JTV in Leek omdat dat een jongensvereniging is.
Nu train ik dus alleen met jongens en dat is veel leuker.

okt30

Computers voor het project van Jeison!

Voor diegenen die het project van Jeison in Cali niet kennen: binnen dit project worden kinderen met een handicap geholpen. De kinderen krijgen daar de benodigde therapie en kunnen er naar school. Hierbij bezoeken ook kinderen zonder beperking uit de wijk de school. Niet alleen om deze een mogelijkheid tot scholing te bieden, maar ook om deze te leren dat kinderen met een handicap ook gewone kinderen zijn en zo het begrip voor mensen met een handicap en de integratie te bevorderen.